Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7917
Title: | Основні принципи та стандарти екпертизи в німецькомовних країнах |
Authors: | Пономаренко, Наталя Григорівна Ponomarenko, Natalia |
Keywords: | експертиза експертне дослідження стандарти компетентність expertise expert research standards competence |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Пономаренко Н. Г. Основні принципи та стандарти екпертизи в німецькомовних країнах // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України. General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 квітня 2020 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 98-102. |
Abstract: | В статті розглядаються основні принципи та стандарти експертизи в
німецькомовних країнах. Визначено, що основними стандартами експертного
дослідження є стандарти корисності, реалістичності, коректності та
точності. На підставі зазначених стандартів виокремлено принципи
експертизи в німецькомовних країнах та з’ясовано, що при проведенні
експертизи робиться акцент на високому рівні компетентності та
об’єктивності експерта. The article discusses the basic principles and standards of expertise in German-speaking countries. It is determined that the basic standards of expert research are standards of usefulness, realism, correctness and accuracy. Based on these standards, the principles of expertise in German-speaking countries have been distinguished and it has been found that the examination focuses on a high level of competence and objectivity of the expert |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7917 |
Appears in Collections: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2020 Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
98-102.pdf | 280,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.