Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбунова, Каріне Маркарівна-
dc.contributor.authorHorbunova, Karine-
dc.contributor.authorТайхриб, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorTajchrib, Katerina-
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.contributor.authorЯблуновська, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorYablunovska, Katerina-
dc.date.accessioned2020-11-09T09:15:03Z-
dc.date.available2020-11-09T09:15:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГорбунова К. М., Літвінчук С. Б., Тайхриб К. А., Яблуновська К. О. Модульно-компетентністні технології підготовки майбутніх агроінженерів відповідно до вимог Болонського процесу // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2020. Вип. 2 (106). С. 120-127. DOI: 10.31521/2313-092X/2020-2(106)-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7958-
dc.description.abstractУ статті досліджено дидактичні засади модульно-компетентнісної технології підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Агроінженерія» у контексті вимог Болонського процесу. За результатами дослідження розроблена технологія набуття компетентностей майбутніми агроінженерами при вивченні модулів дисципліни «Педагогіка вищої школи». Доведено, що ефективність підготовки майбутніх агроінженерів у контексті Болонського процесу буде значно підвищена, а сформовані професійні компетенції нададуть можливість здобувачам вищої освіти після закінчення закладу вищої освіти успішно займатися професійною діяльністю в галузі агроінженерії.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the didactic foundations of modular-competence technology for the training of students in the specialty “Agroengineering” in the context of the requirements of the Bologna process. A practical study was carried out, on the basis of which a technology was developed for acquiring competencies by future agricultural engineers when studying the modules of the discipline "Higher school pedagogy". It is proved that the effectiveness of training future agricultural engineers in the context of the Bologna process will be significantly improved, and the formation of professional competencies in students will make it possible, after graduating from higher education, to successfully engage in professional activities in the agricultural engineering industry.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectinnovative pedagogical activityuk_UA
dc.subjectensuing specialistsuk_UA
dc.subjectmodular studyinguk_UA
dc.subjectmodular-competent attitudeuk_UA
dc.subjectprofessional competentuk_UA
dc.subjectмайбутні агроінженериuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectмодульно-компетентнісна технологія навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетенції майбутнього агроінженераuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleМодульно-компетентністні технології підготовки майбутніх агроінженерів відповідно до вимог Болонського процесуuk_UA
dc.title.alternativeModule-competent technologies for training future agro-engineers in accordance with the requirements of the Balogna processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2020. - Вип. 2 (106)
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n106v2r2020gorbunova.pdf519,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.