Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8437
Назва: 8 ways to improve hotel guest satisfaction and increase retention
Автори: Матвєєва, Катерина Сергіївна, науковий керівник
Matveyeva, Kateryna, scientific director
Pantiukhina, V.
Пантюхіна, В.
Ключові слова: to improve
central reservation system
customer relationship management
service optimization
to provide
to establish
responsive service
truly strategy
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): The main ways to improve hotel satisfaction and increase retention are given in the article. The given methods are effective communication, responsive service, standardized content and services,personalized offers,technology, the report insists, is key in creating a truly inclusive strategy that makes travel accessible for everyone.
Опис: Pantiukhina V. 8 ways to improve hotel guest satisfaction and increase retention // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 20 березня 2020 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 113-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8437
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2020
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-116.pdf295,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.