Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8437
Title: 8 ways to improve hotel guest satisfaction and increase retention
Authors: Матвєєва, Катерина Сергіївна, науковий керівник
Matveyeva, Kateryna, scientific director
Pantiukhina, V.
Пантюхіна, В.
Keywords: to improve
central reservation system
customer relationship management
service optimization
to provide
to establish
responsive service
truly strategy
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Abstract: The main ways to improve hotel satisfaction and increase retention are given in the article. The given methods are effective communication, responsive service, standardized content and services,personalized offers,technology, the report insists, is key in creating a truly inclusive strategy that makes travel accessible for everyone.
Description: Pantiukhina V. 8 ways to improve hotel guest satisfaction and increase retention // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 20 березня 2020 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 113-116.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8437
Appears in Collections:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2020
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113-116.pdf295,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.