Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагаєв, В. М.-
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.contributor.authorТайхриб, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorTajchrib, Katerina-
dc.contributor.authorЯблуновська, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorYablunovska, Katerina-
dc.contributor.authorNagaev, V.-
dc.date.accessioned2021-03-05T10:52:11Z-
dc.date.available2021-03-05T10:52:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНагаєв В. М., Літвінчук С. Б., Тайхриб К. А., Яблуновська К. О. Модульно-компетентнісні аспекти процесу навчання майбутніх економістів відповідно до вимог Болонського процесу. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 136-142. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8682-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано актуальні питання інноваційної педагогічної діяльності, компетентнісного підходу до навчання студентів та специфічні особливості модульного навчання. Виділено дидактичні умови модульно-компетентнісного підходу до навчання майбутніх економістів, обумовлюючі забезпечення якості професійної підготовки майбутніх спеціалістів у вищій школі. Метою статті є дослідження дидактичних засад модульно-компетентнісного підходу до навчання майбутніх економістів у вищій школі в контексті інноваційної педагогічної діяльності. Проведено аналіз праць науковців з питань модульного навчання та проаналізовано означене навчання у напрямі спрямованості кожного модуля з урахуванням компетентностей за фахом розкриття і засвоєння наскрізних принципів майбутньої професійної діяльності економіста. Звернено увагу на структуру компетентнісної освітньої парадигми, яка містить окремі напрями, покладені в основу розробки модульно-компетентнісної технології підготовки майбутніх фахівців. Окреслено основні напрями модернізації підготовки здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей відповідно до компетентнісної парадигми, що слугують підґрунтям для побудови змісту компетентнісно зорієнтованого навчання на модульній основі. Виокремлено загальні та фахові компетентності. На прикладі вивчення дисципліни «Психологія управління» технологічно представлено, як формуються компетентності у майбутнього економіста відповідно до модулів на основі вимог Болонського процесу. Проведено практичне дослідження, на основі якого була розроблена технологія набуття компетентностей майбутніми економістами при вивченні модулів дисципліни «Психологія управління». Підраховано відсоток набуття компетентностей, що передбачає кожен із двох модулів у процесі опрацювання лекцій, роботи з практичними завданнями та за виконання самостійних робіт. Доведено, що ефективність підготовки майбутніх спеціалістів у контексті Болонського процесу буде значно покращена, а формування у здобувачів вищої освіти професійних компетенцій сформують можливість після закінчення закладу вищої освіти успішно займатися професійною діяльністю в галузі економіки.uk_UA
dc.description.abstractThis article researches the didactic principles of the modular-competence approach for teaching future economists in higher education through innovative pedagogical activities. The actual issues of the innovative pedagogical activity, the competence approach for future economists learning and the specific features of modular learning are analyzed. The didactic conditions of the modular-competence approach for teaching students, which determines the quality assurance of the professional training of future specialists in higher education, are highlighted. Purpose. The purpose of this article is to study the didactic principles of forming a modular-competence approach to the training of future economists in higher education through of the Bolonga process. Results. Practical research was carried out, on the basis of which the technology of acquiring competencies by future economists while studying the modules of the discipline "Management psychology" was developed. The percentage of competencies was calculated, which is prescribed to acquire each of the two modules in the process of working with lectures, for the work with practical tasks and for the execution of individual tasks. Conclusions. It has been proved that the preparation effectiveness of future economists in the context of the Bologna Process will be significantly improved, and the formation of professional competencies of those who get higher education, provides an opportunity to successfully engage in professional activities in the sphere of future economists after graduation from higher education institutions.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні економістиuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectмодульно-компетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectinnovative pedagogical activityuk_UA
dc.subjectfuture economistsuk_UA
dc.subjectmodular traininguk_UA
dc.subjectmodular-competence approachuk_UA
dc.subjectcompetence-oriented traininguk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.titleМодульно-компетентнісні аспекти процесу навчання майбутніх економістів відповідно до вимог Болонського процесуuk_UA
dc.title.alternativeModular-Competence Aspect of the Teaching Process Future Economists in Accordance with the Requirements of the Bolonga Processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 23.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nagaev.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.