Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8743
Назва: Strategic approach to the formation of social responsibility of Ukrainian agrarian economy subjects
Інші назви: Стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України
Автори: Сіренко, Наталя Миколаївна
Sirenko, Natalya
Лункіна, Тетяна Іванівна
Lunkina, Tetyana
Бурковська, Алла Валентинівна
Burkovs'ka, Alla
Ключові слова: соціальна відповідальність
локальна соціальна відповідальність
стратегія соціальної відповідальності
стейкхолдери
аграрний сектор
холістичний розвиток
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Sirenko N., Lunkina T., Burkovska A. Strategic approach to the formation of social responsibility of Ukrainian agrarian economy subjects. Ekonomika APK. 2020. Vol. 312, no. 10. P. 62–70. URL: https://doi.org/10.32317/2221-1055.202010062
-
Сіренко Н. М., Лункіна Т. І., Бурковська А. В. Стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України. Економіка АПК. 2020. № 10. С. 62-70. DOI: https://doi.org/10.32317/2221-1055.202010062
Короткий огляд (реферат): Мета статті – дослідити стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України, розробити стратегії соціальної відповідальності на різних рівнях функціонування. Методика дослідження. У процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: системно-структурного аналізу і синтезу (вивчення та узагальнення стратегій розвитку соціальної відповідальності в аграрному секторі економіки); ієрархій (для розкриття впливу стратегій соціальної відповідальності на суб’єктів аграрного сектору економіки України); абстрагування; графічний (для наочного відображення результатів дослідження). Результати дослідження. Обґрунтовано, що ефективність реалізації запропонованих стратегій соціальної відповідальності ґрунтується на етапах формування останньої, що дозволяє забезпечити гнучкість управління на різних етапах її функціонування. Встановлено, що при формуванні стратегії локальної соціальної відповідальності аграрного підприємства необхідно визначитися із пріоритетними напрямами розвитку та ризиками, які притаманні цій галузі господарювання та впливають на її розробку. Елементи наукової новизни. Доведено, що перспективними напрямами побудови ефективної економіки в державі є стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки. З’ясовано, що для формування стратегії соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки необхідний ґрунтовний аналіз об’єкта дослідження, формування місії підприємства з урахуванням основних стейкхолдерів (бізнес-організацій, органів державної влади, дослідницьких інститутів, профспілкових організацій, споживачів, громадських організацій, працівників та ін.), виявлення особливостей розвитку аграрного сектору (природно-кліматичні умови, сезонність) та його можливих і неможливих тенденцій розвитку. Практична значущість. Трансформаційні зміни економіки наочно демонструють необхідність розробки стратегії соціальної відповідальності як на національному рівні, так і на рівні суб’єктів господарювання, враховуючи потреби основних стейкхолдерів, яка виступає проєктом реалізації інтересів зацікавлених сторін
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8743
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2C5F~1.PDF3,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.