Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеліховська, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorVelikhovska, Alla-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2021-04-20T11:04:41Z-
dc.date.available2021-04-20T11:04:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВеліховська А. Б., Курепін В. М. Інтенсифікація освітнього процесу в спеціальних групах закладів професійної (професійно-технічної освіти) шляхом використання елементів дистанційного навчання // Сучасна педагогічна освіта: імперативи, трансформації, вектори розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції? 26 лютого 2021 року : збірник наукових праць Том 1. Петропавловськ, Казахстан : СКУ ім. М. Козибаєва, 2021. С. 42-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9125-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню технічних та організаційних способів використання елементів дистанційного навчання для учнів, які навчаються в інклюзивних спеціальних групах ПТНЗ. Проаналізовано наукові праці, нормативно-правові акти щодо організації дистанційного навчання у професійно-технічному навчальному закладі, зокрема для учнів зі спеціальними освітніми проблемами, визначено суть та елементи дистанційного навчання у педагогічній науці. Окреслено шляхи інтенсифікації процесу підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ Миколаївської області засобами мережевих технологій, Визначено переваги та недоліки впровадження елементів дистанційного навчання для учнів інклюзивних, спеціальних груп ПТНЗ.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of technical and organizational ways of using elements of distance learning for students enrolled in inclusive special groups of vocational schools. Scientific works, normative-legal acts on the organization of distance learning in a vocational school, in particular for students with special educational problems, are analyzed, the essence and elements of distance learning in pedagogical science are determined. The ways of intensification of the process of training skilled workers in vocational schools of Mykolaiv region by means of network technologies are outlined, the advantages and disadvantages of introduction of elements of distance learning for students of inclusive, special groups of vocational schools are defined.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectДистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне професійне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійно-технічний навчальний закладuk_UA
dc.subjectпедагог професійного навчанняuk_UA
dc.subjectкваліфікований робітникuk_UA
dc.subjectелементи дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectпроцесу використання елементів дистанційного навчання для учнівuk_UA
dc.subjectDistance learninguk_UA
dc.subjectdistance vocational traininguk_UA
dc.subjectvocational schooluk_UA
dc.subjectvocational teacheruk_UA
dc.subjectskilled workeruk_UA
dc.subjectelements of distance learninguk_UA
dc.subjectthe process of using elements of distance learning for studentsuk_UA
dc.titleІнтенсифікація освітнього процесу в спеціальних групах закладів професійної (професійно-технічної освіти) шляхом використання елементів дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeIntensification of the educational process in special groups of vocational institutions (vocational education) through the use of elements of distance learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43-48.pdf279,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.