Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблуновська, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorYablunovska, Katerina-
dc.date.accessioned2021-04-28T12:37:05Z-
dc.date.available2021-04-28T12:37:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯблуновська К. О. Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників /| Український психолого-педагогічний науковий збірник, 2021, № 22. С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185-
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст екологічної освіти його складові,оволодіння різними видами і рівнями діяльності, вміння працювати з інформацією та інформаційними технологіями, оволодіння процесами змістоутворення, що має забезпечити на різних рівнях освіти спочатку функціональну грамотність, потім оволодіння предметом, основними видами пізнавальної і практичної діяльності і, нарешті, відповідними компетенціями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectвикладачі аграрникиuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectecological educationuk_UA
dc.subjectagrarian teachersuk_UA
dc.subjectcontent of educationuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.titleМетодика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрниківuk_UA
dc.title.alternativeMethods of selection and structuring of the content of ecological education of future teachers-agrariansuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogylviv № 22-2021_Сайт-100-104.pdf509,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.