Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Title: Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників
Other Titles: Methods of selection and structuring of the content of ecological education of future teachers-agrarians
Authors: Яблуновська, Катерина Олександрівна
Yablunovska, Katerina
Keywords: екологічна освіта
викладачі аграрники
зміст освіти
методика
ecological education
agrarian teachers
content of education
methods
Issue Date: 2021
Citation: Яблуновська К. О. Методика відбору і структурування змісту екологічної освіти майбутніх викладачів-аграрників /| Український психолого-педагогічний науковий збірник, 2021, № 22. С. 100-104.
Abstract: У статті розглянуто зміст екологічної освіти його складові,оволодіння різними видами і рівнями діяльності, вміння працювати з інформацією та інформаційними технологіями, оволодіння процесами змістоутворення, що має забезпечити на різних рівнях освіти спочатку функціональну грамотність, потім оволодіння предметом, основними видами пізнавальної і практичної діяльності і, нарешті, відповідними компетенціями.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9185
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pedagogylviv № 22-2021_Сайт-100-104.pdf509,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.