Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Назва: | Іноземна мова |
Інші назви: | Foreign language: methodical recommendations on didactic games for classroom classes and courses of applicants for higher education degree "bachelor" for all specialties of MNAU full-time education |
Автори: | Тішечкіна, Катерина Вікторівна Артюхова, Олена Вікторівна Марковська, Антоніна В’ячеславівна Ганніченко, Тетяна Анатоліївна Саламатіна, Ольга Олександрівна Пономаренко, Наталя Григорівна Ігнатенко, Жанна Валеріївна Ракова, Анна Юріївна |
Ключові слова: | Дидактичні ігри іноземні мови тести кросворди Didactic games foreign languages crossword puzzles tests |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Іноземна мова : методичні рекомендації з дидактичних ігор для аудиторних занять та курсів здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" для всіх спеціальностей МНАУ денної форми навчання / уклад. : К. В. Тішечкіна, О. В. Артюхова, А. В. Марковська, Т. А. Ганніченко, О. О. Саламатіна , Н. Г. Пономаренко, Ж. В. Ігнатенко, А. Ю. Ракова. Миколаїв : МНАУ, 2021. 61 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації з дидактичних ігор призначені для аудиторних занять курсів здобувачів вищої освіти 1-4 курсів всіх спеціальностей денної форми навчання і допомагають вдосконаленню знань з іноземної мови. За характером і формою проведення виділяють ігри наочні, рухомі з вербальним компонентом, сюжетні або ситуаційні, рольові ігри-змагання, інтелектуальні (тести, ребуси, кросворди, термінологічне доміно, чайнворди і т. ін.), взаємодії (комунікативні), комплексні і т. ін. Методичні рекомендації з дидактичних ігор укладено на основі тематично-ситуативного та комунікативного принципів навчання іноземної мови. Methodical recommendations on didactic games are intended for classroom classes of higher education students 1-4 courses of all specialties of full-time education and help to improve knowledge of a foreign language. By the nature and form of the game are visual games, moving with a verbal component, plot or situational, role-playing games, intellectual (tests, puzzles, crossword puzzles, terminological dominoes, chainwords, etc.), interaction (communicative), complex, etc. etc. Methodical recommendations on didactic games are concluded on the basis of thematic-situational and communicative principles of foreign language teaching. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221 |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
inozemna-mova-didaktichni-igri.pdf | 953,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
1_22230000162314727220190328080621.pdf | 1,42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.