Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280
Title: Компетентнісний підхід щодо підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних університетах
Other Titles: Competence approach to the training of masters in electrical engineering in the conditions of mass open distance courses during the study of general technical disciplines in agricultural universities
Authors: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Доценко, Наталія Андріївна
Горбенко, Олена Андріївна
Кім, Наталія Ігорівна
Batsurovska, Ilona
Dotsenko, Natalia
Gorbenko, Elena
Kim, Natalia
Keywords: Компетентнісний підхід
підготовка магістрів з електричної інженерії
масові відкриті дистанційні курси
вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних університетах
Competence approach
training of masters in electrical engineering
mass open distance courses
study of general technical disciplines in agricultural universities
Issue Date: 2020
Citation: Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Кім Н. І. Компетентнісний підхід щодо підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних університетах // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. Випуск 30. С. 15-18
Abstract: У статті описано компетентнісний підхід щодо підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в аграрних університетах. Визначено, що професійна компетентність є засобом пристосування до наукового середовища, оскільки наука й освіта творять людину відповідно до свого образу та подоби, визначаючи її інтереси, переконання, смаки, прагнення, бажання; формують загальні інтереси, подібності в індивідів, які займаються однією справою. Компетентність магістра з електричної інженерії можна трактувати як підготовленість і здатність суб’єкта праці до виконання завдань і обов’язків на займаній посаді, а також як ставлення до успішної професійної діяльності, усвідомлення її значення і певних специфічних задач в сукупності з усіма знаннями і навичками, які використовуються при її здійсненні. Зазначено, що компетентність в області науки можна трактувати як інтеграцію накопиченого досвіду й отриманих знань, що дозволяють людині швидко вирішувати поставлені завдання у дослідницькій та науковій діяльності. Визначено основні елементи компетентності як складного утворення. Доведено, що реалізація компетентнісного підходу здійснюватиметься за рахунок оновлення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу магістрантів з електричної інженерії, тобто створення сучасного електронного контенту, єдиної системи освітнього процесу, наукової діяльності та обміну досвідом на світовому рівні. Зазначено, що компетентнісний підхід щодо професійної підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів при вивченні загально-технічних дисциплін в аграрних університетах реалізується за рахунок сучасних навчальних засобів, які виконують інформаційну, мотиваційну і розвивальну функції. Реалізація компетентнісного підходу в підготовці магістрів з електричної інженерії буде успішною за умови забезпечення усіх складників навчального процесу: чіткого визначення цілей навчання, добору відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добору ефективних методів, прийомів навчання і форм організації професійної діяльності, відповідної професійної підготовки.
The article describes the competence approach to the training of masters in electrical engineering in the conditions of mass open distance courses in the study of general technical disciplines in agricultural universities. It is determined that professional competence is a means of adaptation to the scientific environment, as science and education create a person in accordance with their image and likeness, determining its interests, beliefs, tastes, aspirations, desires; form common interests, similarities in individuals engaged in one business. The competence of the master of electrical engineering can be interpreted as the readiness and ability of the subject to perform tasks and responsibilities in the position, as well as the attitude to successful professional activity, awareness of its importance and certain specific tasks in conjunction with all knowledge and skills used in its implementation. It is noted that competence in the field of science can be interpreted as the integration of experience and knowledge that allows a person to quickly solve problems in research and scientific activities. The main elements of competence as a complex formation are determined. It is proved that the implementation of the competency approach will be carried out by updating the educational and methodological support of the educational process of undergraduates in electrical engineering, ie the creation of modern electronic content, a unified system of educational process, research and exchange of experience worldwide. It is noted that the competence approach to the training of masters in electrical engineering in the conditions of mass open distance courses in the study of general technical disciplines in agricultural universities is implemented through modern teaching aids that perform informational, motivational and developmental functions. Implementation of the competency approach in the preparation of masters in electrical engineering will be successful provided that all components of the educational process, namely: clear definition of learning objectives, selection of appropriate learning content, updating educational and methodological support, selection of effective methods, teaching methods and forms of professional activity, appropriate training.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_ІП_№30_2020 (1).pdf143,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.