Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9289
Назва: Методологічні підходи до вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища
Інші назви: Methodological approaches to the study of general technical disciplines by Bachelors in Agricultural Engineering in the conditions of informational and educational environment
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Natalia
Ключові слова: методологічний підхід
загальнотехнічні дисципліни
інформаційно-освітнє середовище
інженерна освіта
methodological approach
general technical disciplines
informational and educational environment
engineering education
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. Методологічні підходи до вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». 2021. № 1. С. 161-164.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано методологічні підходи щодо вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Визначено, вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища має певні особливості, на які необхідно орієнтуватися під час формування методологічних підходів щодо їх вивчення. Розглянуто поняття методології та методологічного підходу. Виділено професіографічний, діяльнісний, компетентнісний, технологічний та системний підходи під час вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища. Професіографічний підхід під час вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища враховує потреби сучасного роботодавця; результати професійної діяльності фахівців інженерної галузі. Діяльнісний підхід у вивченні загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища реалізується за допомогою діяльності здобувачів вищої освіти в рамках широкого спектру інструментів та завдань. Переорієнтація на компетентнісний підхід під час вивчення загальнотехнічних дисциплін означає, що слід формувати у здобувачів вищої освіти передовсім ті знання, які є необхідними для використання практичних, ситуативних, особистісно-орієнтованих завдань професійного спрямування. Технологічний підхід пов’язаний з розвитком особистості, готової до оволодіння різними видами професійної майстерності, до самовдосконалення, систематичного самооновлення, спрямованого на успіх, у будь‐якій ситуації професійного спрямування. Системний підхід щодо вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах інформаційно-освітнього середовища визначає необхідність створення цілісної системи освіти, орієнтованої на всебічне розкриття творчих здібностей в області інженерії.
Introduction. There is a need for analysis of modern methodological approaches, which provide for the studying general technical disciplines as a basis for scientific research and adaptation of these approaches to the informational and educational environment of higher education applicants. The professional training of future engineers should be based on the general principles of methodology. Learning in an informational and educational environment requires the study of modern methodological approaches to the study of general technical disciplines by future engineers. The purpose of the article is to analyse the methodological approaches to the study of general technical disciplines for bachelors in agricultural engineering in the informational and educational environment. Results. The professional approach in the study of general technical disciplines in the information and educational environment takes into account the needs of the modern employer; results of professional activity of specialists in the field of engineering. The activity approach in the study of general technical disciplines in the informational and educational environment is realized through the activities of higher education applicants within a wide range of tools and tasks. Reorientation to the competence approach in the study of general technical disciplines means that higher education applicants should be formed primarily knowledge that are necessary for the use of practical, situational, personality-oriented professional tasks. The technological approach is associated with the development of a person ready to master various types of professional skills, to self-improvement, systematic selfrenewal, aimed at success, in any situation of professional orientation. A systematic approach to the study of general technical disciplines in the informational and educational environment determines the need to create a holistic education system focused on the comprehensive disclosure of creative abilities in the field of engineering. Originality. The concept of methodology and methodological approach is considered. The professional, activity, competence, technological and system approaches during the study of general technical disciplines in the informational and educational environment are singled out. Conclusions. Thus, the methodological approach is an approach in which on the basis of empirical and theoretical research the general principles and methods of research of the pedagogical phenomena and construction of the theory are formulated. The professional, activity, competence, technological, system approaches of studying of general technical disciplines in the conditions of the informational and educational environment are allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9289
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21_Вiсник_1-2021_Черкаси.pdf358,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.