Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302
Title: Сучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесу
Other Titles: Modern approaches to the problem of goal setting in higher education in the context of the Bologna process
Authors: Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svitlana
Keywords: Цілі навчання
глобальні, локальні цілі
діагностична
операційна цілі
вища школа
Болонський процес
модернізація освіти
Learning objectives
global, local goals
diagnostic
operational goals
higher education
Bologna process
modernization of education
Issue Date: 2020
Citation: Літвінчук С. Б. Сучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесу // Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти : ХХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція. Миколаїв, 2020. С. 14-18.
Abstract: Тези присвячено окресленню провідних напрямків формулювання цілей у процесі навчання у вищій школі в контексті Болонського процесу. Зазначається, що у процесі навчання можна виділити глобальні та локальні цілі, окреслена їх постановка. Приведені приклади постановки цілей навчання в аспекті модернізації освітнього простору.
The thesis is devoted to outlining the leading directions of goal formulation in the process of higher education in the context of the Bologna process. It is noted that in the learning process we can distinguish between global and local goals, outlining their formulation. Examples of setting learning goals in terms of modernization of educational space are given.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стат.pdf285,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.