Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302
Title: | Сучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесу |
Other Titles: | Modern approaches to the problem of goal setting in higher education in the context of the Bologna process |
Authors: | Літвінчук, Світлана Борисівна Litvinchuk, Svitlana |
Keywords: | Цілі навчання глобальні, локальні цілі діагностична операційна цілі вища школа Болонський процес модернізація освіти Learning objectives global, local goals diagnostic operational goals higher education Bologna process modernization of education |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Літвінчук С. Б. Сучасні підходи до проблеми цілеутворення у вищій школі в контексті Болонського процесу // Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти : ХХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція. Миколаїв, 2020. С. 14-18. |
Abstract: | Тези присвячено окресленню провідних напрямків формулювання цілей у процесі навчання у вищій школі в контексті Болонського процесу. Зазначається, що у процесі навчання можна виділити глобальні та локальні цілі, окреслена їх постановка. Приведені приклади постановки цілей навчання в аспекті модернізації освітнього простору. The thesis is devoted to outlining the leading directions of goal formulation in the process of higher education in the context of the Bologna process. It is noted that in the learning process we can distinguish between global and local goals, outlining their formulation. Examples of setting learning goals in terms of modernization of educational space are given. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.