Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетриківа, О. С.-
dc.contributor.authorPetrykiva, O.-
dc.date.accessioned2021-09-07T11:54:18Z-
dc.date.available2021-09-07T11:54:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетриківа О. С. Товарний асортимент як об’єкт управління на підприємстві // Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 129-134. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-17.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9896-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження та визначено сутність товарного асортименту як об’єкту управління на сучасному підприємстві, а також проблеми підвищення ефективності асортиментної політики організації. В роботі розглянуто поняття «товарний асортимент» та представлені основні напрями в області формування асортименту. Визначено формування асортименту як діяльності по складанню набору товарів, що дозволяє задовольнити реальні або прогнозовані потреби, а також досягти цілей, визначених керівництвом організації. Також підсумовано, що товарний асортимент – це один з найважливіших чинників вибору покупця. У роботі зазначено, що асортиментна концепція виявляється у вигляді системи показників, що характеризують можливості оптимального розвитку виробничого асортименту даного виду товарів та надано перелік цих показників. У ході проведеного дослідження встановлено, що управління асортиментом передбачає координацію взаємозалежних видів діяльності (науково-технічної та проєктної), комплексного дослідження ринку, організації збуту, сервісу, реклами, стимулювання попиту. Зазначено, що основна мета організації в галузі управління асортиментом полягає в формуванні реального або прогнозованого асортименту максимально наближається до раціонального, для задоволення якомога більшої кількості постійно зростаючих різноманітних потреб і забезпечення вищих темпів розвитку підприємства в порівнянні з конкурентами. У даній роботі побудована схема типології методів управління асортиментом та згідно з нею проаналізовано стратегічні та тактичні методи управління асортиментом підприємства. Отже, у статті зроблено аналіз поняття товарний асортимент, розглянуто формування асортименту як діяльність по складанню набору товарів, що свою чергу дозволяє задовольнити реальні або прогнозовані потреби. У результаті зроблено висновок, що процес ефективного управління асортиментом в сучасних умовах виходить за рамки питань виробництва та реалізації продукції і визначає необхідність застосування комплексного підходу до управління діяльністю підприємства в цілому.uk_UA
dc.description.abstractThe article conducts research and defines the essence of the product range of an enterprise as an object of management. Analysis of the assortment policy of an enterprise makes it possible to determine that the most relevant for the development of a modern enterprise and an increase in sales is the application of a product development strategy, which provides for the introduction of new items into the assortment or improving existing ones on the market today. Purpose. The purpose of the article is to study the product range as an object of management in a modern enterprise. Results. The concept of "product range" is considered, and the main directions in the field of assortment formation are presented. The paper notes that the assortment concept is manifested in the form of a system of indicators that characterize the possibilities of optimal development of the product range of this type of goods and provides a list of these indicators. The scheme of typology of assortment management methods is constructed and according to it, strategic and tactical methods of assortment management are analyzed. Conclusions. The article analyzes the concept of product range, considers the formation of the range as an activity to compile a set of products that can meet real or projected needs. It is concluded that the process of effective range management in modern conditions goes beyond the issues of production and sales and determines the need for an integrated approach to the management of an enterprise as a whole.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.titleТоварний асортимент як об’єкт управління на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeProduct range as an object of management in an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
petrykiva.pdf331,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.