Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСичова, О. Є.-
dc.contributor.authorSychova O.-
dc.date.accessioned2021-09-08T05:51:41Z-
dc.date.available2021-09-08T05:51:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСичова О. Є. Обґрунтування стратегічних рішень управління при виборі методології управління ефективною системою комунікацій підприємства // Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 182-188. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9903-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження та розкрито сутність поняття комунікативна політика в системі маркетингу організації. Визначено, що комунікативна політика в системі маркетингу організації – це забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи та комплексний вплив підприємства на внутрішнє й зовнішнє середовище з метою задоволення потреб покупців та стабільної прибуткової діяльності на ринку. За результатами проведеного аналізу відомих комунікаційних моделей встановлено два різних підходи до їх опису та побудовано модель комунікаційного процесу. В якості методологічної основи процесу управління запропонована ієрархічна модель цілей-ефектів комунікації. Для контролю ключових етапів комунікаційного процесу, прийняття управлінських рішень наведена система показників оцінки ефективності. Запропоновані метод формування цілей і механізм управління надають роботі наукової новизни та дозволить підприємствам проаналізувати ефективність своєї комунікаційної стратегії, розробити ефективну стратегію, удосконалити організаційно-функціональну структуру управління, підвищити ефективність реалізації управлінських рішень щодо маркетингових комунікацій та дозволить перейти до планування системи комунікацій підприємства.uk_UA
dc.description.abstractIn recent years, along with the growing role of marketing, the role of marketing communications has increased. Effective communication with consumers has become a key factor in the success of any organization. Modern marketing requires much more than creating a product or service that meets customer needs. Businesses should communicate with customers, and there should be nothing accidental in the content of communications. Purpose. The aim of the work is to study and substantiate strategic management decisions when choosing a management methodology for an effective communication system of the enterprise. Results. Based on the results of the analysis of known communication models, two different approaches to their description have been established and a model of communication process has been built. As a methodological basis of the management process, a hierarchical model of communication goals and effects has been proposed. To control the key stages of the communication process, management decisions, a system of performance indicators has been proposed. The proposed method of goal formation and management mechanism provide scientific novelty and will allow companies to analyze the effectiveness of their communication strategy, develop an effective strategy, improve the organizational and functional management structure, improve the implementation of management decisions on marketing communications and move to planning the company's communications system. Conclusions. The organization of the proposed changes will help improve communication between business and consumers, increase market share, ensure consumer awareness, improve the company's image and provide effective feedback. The effectiveness of assessing the implementation of communications, in our opinion, will determine how satisfied the information and communication needs of both management and control subsystems, as well as the external environment, and on this basis the company's management will be able to make informed decisions. It is possible to predict the probability of successful implementation of communication measures based on the coefficients of management adequacy and consent in the team.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсистема комунікаційuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectcommunication systemuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегічних рішень управління при виборі методології управління ефективною системою комунікацій підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of Strategic Management Decisions when Choosing a Management Methodology for an Effective Communication System of the Enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sychova.pdf429,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.