Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлумакова, Оксана Ігорівна-
dc.contributor.authorGlumakova, Oksana-
dc.date.accessioned2021-10-07T10:31:47Z-
dc.date.available2021-10-07T10:31:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГлумакова О. І. Bідео фрагменти як ефективний засіб у формуванні вміння аудіювання у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 35-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9982-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування вміння аудіювання та подолання труднощів за допомогою використання відео фрагментів у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей. З огляду на те, що аудіювання є найскладнішим видом мовленнєвої діяльності і йому приділяється недостатньо уваги під час навчання, визначено мету нашого дослідження. У статті розглядається актуальність даної проблеми та ефективність використання відео фрагментів у формуванні вміння аудіювання здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей, а також дидактичні та методичні завдання, реалізовані сучасними засобами.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of formation the listening comprehension skills and overcoming difficulties through the use of video clips by students of non-philological specialties. Given that listening comprehension is one the most difficult types of speech activity and it is given insufficient attention during training, the purpose of our study has been determined. The article considers the urgency of this problem and the effectiveness of video clips in formation the listening comprehension skills the students of non-philological specialties, as well as didactic and methodological tasks, which have been implemented by modern means-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectвідео фрагментиuk_UA
dc.subjectавтентичні текстиuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освіти нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectlistening comprehensionuk_UA
dc.subjectlistening comprehension difficultiesuk_UA
dc.subjectvideo clipsuk_UA
dc.subjectauthentic textsuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectstudents of non-philological specialtiesuk_UA
dc.subjectpedagogical experimentuk_UA
dc.titleBідео фрагменти як ефективний засіб у формуванні вміння аудіювання у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-40.pdf339,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.