Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глумакова, Оксана Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Glumakova, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-07T10:31:47Z | - |
dc.date.available | 2021-10-07T10:31:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Глумакова О. І. Bідео фрагменти як ефективний засіб у формуванні вміння аудіювання у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 35-40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9982 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування вміння аудіювання та подолання труднощів за допомогою використання відео фрагментів у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей. З огляду на те, що аудіювання є найскладнішим видом мовленнєвої діяльності і йому приділяється недостатньо уваги під час навчання, визначено мету нашого дослідження. У статті розглядається актуальність даної проблеми та ефективність використання відео фрагментів у формуванні вміння аудіювання здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей, а також дидактичні та методичні завдання, реалізовані сучасними засобами. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of formation the listening comprehension skills and overcoming difficulties through the use of video clips by students of non-philological specialties. Given that listening comprehension is one the most difficult types of speech activity and it is given insufficient attention during training, the purpose of our study has been determined. The article considers the urgency of this problem and the effectiveness of video clips in formation the listening comprehension skills the students of non-philological specialties, as well as didactic and methodological tasks, which have been implemented by modern means | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | аудіювання | uk_UA |
dc.subject | відео фрагменти | uk_UA |
dc.subject | автентичні тексти | uk_UA |
dc.subject | Інтернет | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти нефілологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | listening comprehension | uk_UA |
dc.subject | listening comprehension difficulties | uk_UA |
dc.subject | video clips | uk_UA |
dc.subject | authentic texts | uk_UA |
dc.subject | Internet | uk_UA |
dc.subject | students of non-philological specialties | uk_UA |
dc.subject | pedagogical experiment | uk_UA |
dc.title | Bідео фрагменти як ефективний засіб у формуванні вміння аудіювання у здобувачів вищої освіти нефілологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021 Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35-40.pdf | 339,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.