Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9995
Title: Communicative aspects of digital marketing
Authors: Лeсік, М. А.
Lesik, Maksym
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Keywords: digital-marketing
communication
digital lines
company
social media
target audience
Issue Date: 2021
Citation: Лесік М. А., Ганніченко Т. А. Communicative aspects of digital marketing // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 91-94.
Abstract: У роботі розглянуто поняття digital-маркетинг, визначено його роль та необхідність використання. Сформовано преваги digital-маркетингу та визначено відмінність від Інтернет маркетингу та інших традиційних засобів комунікацій. Виділено основні цифрові канали, які використовують підприємства для зв’язку с потенційними споживачами.
The paper considers the concept of digital-marketing, defined its role and necessity of use. Formed the advantages of digital-marketing and defined its difference from Internet marketing and other traditional means of communication. The main digital lines that are used by companies to communicate with potential consumers are highlighted
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9995
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
91-94.pdf377,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.