Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11356
Title: Big data and official statistics, applications in management and marketing
Other Titles: Big data та офіційна статистика, застосування у менеджменті та маркетингу
Authors: Глумакова, Оксана Ігорівна, науковий керівник
Glumakova, Oksana, scientific director
Сабіров, Н.
Sabirov, N.
Keywords: big data
інформація
дані
статистика
менеджмент
маркетинг
information
data
statistics
management
marketing
Issue Date: 2021
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Sabirov N. Big data and official statistics, applications in management and marketing // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 109-111.
Abstract: У сучасному світі, зі швидким темпом життя, безперервним технічним прогресом та прагненням людства підкорити нові вершини, не залишається на місці і розвиток точних наук, зокрема статистики, що з плином часу поповнюється новими термінами.
-
In our days, with the rapid pace of life, continuous technological progress and the desire of mankind to conquer new heights, does not remain in place and the development of exact sciences, including statistics, which over time is replenished with new terms.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11356
Appears in Collections:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109-111.pdf306,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.