Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Title: Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства
Маркетинговая сущность товара и товарного ассортимента предприятия.
Marketing nature of goods and product assortment of enterprise.
Authors: Малюк, С. О.
Малюк, С. А.
Malyuk, S.
Keywords: товар
продукція
товарний асортимент
товарна номенклатура
структура асортименту
product
products
product portfolio
product nomenclature
structure range
продукция
товарный ассортимент
товарная номенклатура
структура ассортимента
Issue Date: 2014
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Малюк С. О. Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 4 (81). – С. 55-60.
Abstract: У статті досліджено маркетингову сутність та особливості поняття «товар». Представлено сутність та складові чинники поняття «товар- ний асортимент» підприємства, а також взаємозв’язок асортиментної політики та забезпечення конкурентоспроможності виробника.
В статье исследована маркетинговая сущность и особенности понятия «товар». Представлены сущность и составляющие факторы понятия «товарный ассортимент», а также взаимосвязь ассортиментной политики и обеспечения конкурентоспособности производителя.
This article deals with the nature and features of the marketing concept of «good». It presents the nature and component features of the concept of «product assortment» of a company, as well as the interrelation of assortment policy and competitiveness producer.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1453
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 4 (81).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n81v4r2014maluk.pdf331,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.