Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюк, С. О.-
dc.contributor.authorМалюк, С. А.-
dc.contributor.authorMalyuk, S.-
dc.date.accessioned2015-03-18T13:25:17Z-
dc.date.available2015-03-18T13:25:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМалюк С. О. Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 4 (81). – С. 55-60.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1453-
dc.description.abstractУ статті досліджено маркетингову сутність та особливості поняття «товар». Представлено сутність та складові чинники поняття «товар- ний асортимент» підприємства, а також взаємозв’язок асортиментної політики та забезпечення конкурентоспроможності виробника.ru
dc.description.abstractВ статье исследована маркетинговая сущность и особенности понятия «товар». Представлены сущность и составляющие факторы понятия «товарный ассортимент», а также взаимосвязь ассортиментной политики и обеспечения конкурентоспособности производителя.-
dc.description.abstractThis article deals with the nature and features of the marketing concept of «good». It presents the nature and component features of the concept of «product assortment» of a company, as well as the interrelation of assortment policy and competitiveness producer.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectтоварru
dc.subjectпродукціяru
dc.subjectтоварний асортиментru
dc.subjectтоварна номенклатураru
dc.subjectструктура асортиментуru
dc.subjectproductru
dc.subjectproductsru
dc.subjectproduct portfolioru
dc.subjectproduct nomenclatureru
dc.subjectstructure rangeru
dc.subjectпродукцияru
dc.subjectтоварный ассортиментru
dc.subjectтоварная номенклатураru
dc.subjectструктура ассортиментаru
dc.titleМаркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємстваru
dc.titleМаркетинговая сущность товара и товарного ассортимента предприятия.-
dc.titleMarketing nature of goods and product assortment of enterprise.-
dc.typeOtherru
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 4 (81).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n81v4r2014maluk.pdf331,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.