Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШишпанова, Наталія Олександрівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorShyshpanova, Nataliya, scientific director-
dc.contributor.authorОдунтан, Д. А.-
dc.date.accessioned2023-11-30T14:02:23Z-
dc.date.available2023-11-30T14:02:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОдунтан Д. А. СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИ // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 121-122.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912-
dc.description.abstractдана робота присвячена дослідженню процесу створення бренду туристичної громади в Україні. Розглянуто основні етапи створення бренду та визначено ключові фактори, що впливають на успіх цього процесу. Акцентовано увагу на тому, що успіх створення та розвитку бренду залежить від тісного співробітництва місцевих органів влади та громадських організацій.uk_UA
dc.description.abstractThis work is devoted to researching the process of creating a brand of a tourist community in Ukraine. The main stages of brand creation are considered and the key factors affecting the success of this process are determined. Attention is focused on the fact that the success of the creation and development of the brand depends on the close cooperation of local authorities and public organizations.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectтуристична громадаuk_UA
dc.subjectрегіони Україниuk_UA
dc.subjectстратегічна задача,uk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтериторія.uk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjecttourist communityuk_UA
dc.subjectregions of Ukraineuk_UA
dc.subjectstrategic taskuk_UA
dc.subjecttarget audience,uk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectterritory.uk_UA
dc.titleСТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-121-122.pdf303,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.