Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18481
Title: Вплив кредиту на економічний зріст
Authors: Бурковська Алла Валентинівна, науковий керівник
Burkovska Alla, scientific director
Єфімова, А. М.
Keywords: кредит
кредитна система
бізнес
фінансова система
credit
creditsystem
business
financialsystem
Issue Date: 2024
Citation: Єфімова А. М. Вплив кредиту на економічний зріст. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.) / Обліково-фінансовий факультет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 110-113.
Abstract: Розглянуто ключову роль кредитної системи в економічному розвитку, акцентуючи увагу на її впливі на споживчу активність, підприємництво та інвестиції. Встановлено, що кредит стимулює попит, сприяє створенню нових робочих місць і забезпечує доступ до фінансування для підприємців. Однак автор зауважує про потенційні ризики невірного використання кредитів, такі як надмірне заборгування та фінансові кризи. Їх аналіз показує, що війна в Україні вплинула на динаміку кредитування та рівень ВВП.
The article examines the key role of the credit system in economic development, focusing on its impact on consumer activity, entrepreneur ship and in vestment. Credit has been fo und to stimul at edemand, createne wjobs and provide access to finance for entrepreneurs. How ever, the authors note the potential risks of misuse of credit, suchasover-indebtedness and financial crises. The ir analysis show sthat the war in Ukraine affect ed the dynamics of lending and the level of GDP.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18481
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-22-03-24-off-110-113.pdf218,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.