Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381
Назва: Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії підприємств
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Вишневський, П. П.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Вишневський П. П. Вплив цифрової трансформації на маркетингові стратегії підприємств. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 193-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -193-195.pdf706,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.