Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19382
Назва: Маркетинговий аудит як складова ефективного менеджменту підприємства
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Манжелєй, С. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Манжелєй С. О. Маркетинговий аудит як складова ефективного менеджменту підприємства. Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали III Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Суми, 19 листопада 2024 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. Суми : СНАУ, 2024. С. 196-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19382
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_МНПК_СНАУ 19.11.2024 -196-197.pdf697,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.