Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМармуль, Л.О.-
dc.contributor.authorВолович, С.В.-
dc.date.accessioned2025-02-03T08:53:25Z-
dc.date.available2025-02-03T08:53:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМармуль Л. О., Волович С. В. Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництва. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2006. Вип. 2 (34). С. 3-15.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222-
dc.description.abstractУ статті визначено основні елементи організаційно-економічного механізму ринку продукції садівництва: спеціалізація та концентрація галузі, устрій селянських садівницьких ферм, маркетингова діяльність та маркетингове дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФормування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2006. - Вип. 2 (34).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006-34-2-3-15.pdf366,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.