Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222
Title: Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництва
Authors: Мармуль, Л.О.
Волович, С.В.
Issue Date: 2006
Citation: Мармуль Л. О., Волович С. В. Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництва. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2006. Вип. 2 (34). С. 3-15.
Abstract: У статті визначено основні елементи організаційно-економічного механізму ринку продукції садівництва: спеціалізація та концентрація галузі, устрій селянських садівницьких ферм, маркетингова діяльність та маркетингове дослідження.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2006. - Вип. 2 (34).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006-34-2-3-15.pdf366,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.