Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222
Назва: Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництва
Автори: Мармуль, Л.О.
Волович, С.В.
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Мармуль Л. О., Волович С. В. Формування організаційно–економічного механізму ринку продукції садівництва. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2006. Вип. 2 (34). С. 3-15.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні елементи організаційно-економічного механізму ринку продукції садівництва: спеціалізація та концентрація галузі, устрій селянських садівницьких ферм, маркетингова діяльність та маркетингове дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20222
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2006. - Вип. 2 (34).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2006-34-2-3-15.pdf366,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.