Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20299
Назва: Особливості маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу в територіальних громадах Прикарпаття в умовах воєнного стану
Інші назви: Features of the marketing strategy of tourism business enterprises in the territorial communities of the Carpatia in the conditions of marital state
Автори: Квасній, Л. Г.
Kvasnii, L.
Антоненко, Н. В.
Antonenko, N.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Квасній Л. Г., Антоненко Н. В. Особливості маркетингової стратегії підприємств туристичного бізнесу в територіальних громадах Прикарпаття в умовах воєнного стану. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 9 грудня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 196-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20299
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rtg-2024-196-199.pdf606,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.