Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736
Title: Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК.
Other Titles: Marketing activity as factor of сompetitive vegetables processing sub-complex in agroindustrial сomplex
Authors: Рябенко, Галина Миколаївна
Ryabenko, Galina
Issue Date: 2007
Citation: Рябенко Г.М. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 2 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 114-118.
Abstract: Розглянуто основні засади організації маркетингової діяльності в овочеконсервному підкомплексі АПК та запропоновано етапи її здійснення на регіональному ринку овочів./The substantial provisions for organization of marketing activity in vegetable processing sub- complex have been considered and stages of its realization in the regional market of vegetables have been suggested.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 2 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBlSRAS_2007_42_3_2-114-118.pdf303,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.