Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябенко, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorRyabenko, Galina-
dc.date.accessioned2025-02-24T12:41:41Z-
dc.date.available2025-02-24T12:41:41Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРябенко Г.М. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 2 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 114-118.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736-
dc.description.abstractРозглянуто основні засади організації маркетингової діяльності в овочеконсервному підкомплексі АПК та запропоновано етапи її здійснення на регіональному ринку овочів./The substantial provisions for organization of marketing activity in vegetable processing sub- complex have been considered and stages of its realization in the regional market of vegetables have been suggested.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК.uk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity as factor of сompetitive vegetables processing sub-complex in agroindustrial сomplexuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 2 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UBlSRAS_2007_42_3_2-114-118.pdf303,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.