Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872
Title: | Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти |
Authors: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Keywords: | антикризова концепція освітня реформа європейський простір якість знань пріоритетні напрями |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Курепін В. М Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти. Реалізація цілей сталого розвитку в контексті концептуальних перетворень освітньої системи України: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 19–20 грудня 2024 року). Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2024. С. 51-57. |
Abstract: | Сформувати у свідомості громадян систему цінностей, зрозуміло, допомагає освіта, що активізує впровадження європейських принципів у функціонування владних інститутів і життя суспільства; ментально наближає нас до країн ЄС. Поштовхом до європейських цінностей в Україні стала освітня реформа, одна з ключових євроінтеграційних реформ. Але є низка причин і обставин, які суттєво гальмують реформу освіти, не дають необхідного поштовху для стрімкого старту. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stalyi_rozvytok_51-57.pdf | 616,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.