Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2025-03-27T10:51:25Z-
dc.date.available2025-03-27T10:51:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКурепін В. М Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти. Реалізація цілей сталого розвитку в контексті концептуальних перетворень освітньої системи України: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 19–20 грудня 2024 року). Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2024. С. 51-57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872-
dc.description.abstractСформувати у свідомості громадян систему цінностей, зрозуміло, допомагає освіта, що активізує впровадження європейських принципів у функціонування владних інститутів і життя суспільства; ментально наближає нас до країн ЄС. Поштовхом до європейських цінностей в Україні стала освітня реформа, одна з ключових євроінтеграційних реформ. Але є низка причин і обставин, які суттєво гальмують реформу освіти, не дають необхідного поштовху для стрімкого старту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectантикризова концепціяuk_UA
dc.subjectосвітня реформаuk_UA
dc.subjectєвропейський простірuk_UA
dc.subjectякість знаньuk_UA
dc.subjectпріоритетні напрямиuk_UA
dc.titleОсвітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stalyi_rozvytok_51-57.pdf616,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.