Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курепін, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Kurepin, Vyacheslav | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-27T10:51:25Z | - |
dc.date.available | 2025-03-27T10:51:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Курепін В. М Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти. Реалізація цілей сталого розвитку в контексті концептуальних перетворень освітньої системи України: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 19–20 грудня 2024 року). Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2024. С. 51-57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872 | - |
dc.description.abstract | Сформувати у свідомості громадян систему цінностей, зрозуміло, допомагає освіта, що активізує впровадження європейських принципів у функціонування владних інститутів і життя суспільства; ментально наближає нас до країн ЄС. Поштовхом до європейських цінностей в Україні стала освітня реформа, одна з ключових євроінтеграційних реформ. Але є низка причин і обставин, які суттєво гальмують реформу освіти, не дають необхідного поштовху для стрімкого старту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | антикризова концепція | uk_UA |
dc.subject | освітня реформа | uk_UA |
dc.subject | європейський простір | uk_UA |
dc.subject | якість знань | uk_UA |
dc.subject | пріоритетні напрями | uk_UA |
dc.title | Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stalyi_rozvytok_51-57.pdf | 616,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.