Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20949
Title: Виклики та ризики управління брендом через соціальні медіа
Authors: Коваленко, Ю. О.
Keywords: брендинг
соціальні медіа
маркетинг
управління репутацією
SMM
просування бренду
цільова аудиторія
соціальні мережі
ризики
цифровий маркетинг
branding
social media
marketing
reputation management
brand promotion
target audience
social networks
risks
digital marketing
Issue Date: 2025
Citation: Коваленко Ю. О. Виклики та ризики управління брендом через соціальні медіа. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 70-72.
Abstract: Досліджено виклики та ризики управління брендом через соціальні медіа. Розглянуто основні переваги використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, що сприяє швидкому поширенню інформації та залученню цільової аудиторії. Проаналізовано основні ризики, зокрема нераціональне використання ресурсів, неправильний вибір аудиторії, відсутність чіткої стратегії позиціонування та проблеми управління репутацією. Визначено ключові фактори успішного просування бренду та можливі способи мінімізації ризиків у соціальних медіа.
-
The challenges and risks of brand management through social media have been studied. The main advantages of using social networks as a marketing tool that facilitates rapid information dissemination and target audience engagement are considered. The key risks are analyzed, including inefficient resource use, incorrect audience selection, lack of a clear positioning strategy, and reputation management issues. The main factors of successful brand promotion and possible ways to minimize risks in social media are identified.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20949
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik-tez-19-21-03-25-70-72.pdf603,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.