Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-04-07T11:42:59Z-
dc.date.available2025-04-07T11:42:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоваленко Ю. О. Виклики та ризики управління брендом через соціальні медіа. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 70-72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20949-
dc.description.abstractДосліджено виклики та ризики управління брендом через соціальні медіа. Розглянуто основні переваги використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, що сприяє швидкому поширенню інформації та залученню цільової аудиторії. Проаналізовано основні ризики, зокрема нераціональне використання ресурсів, неправильний вибір аудиторії, відсутність чіткої стратегії позиціонування та проблеми управління репутацією. Визначено ключові фактори успішного просування бренду та можливі способи мінімізації ризиків у соціальних медіа.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe challenges and risks of brand management through social media have been studied. The main advantages of using social networks as a marketing tool that facilitates rapid information dissemination and target audience engagement are considered. The key risks are analyzed, including inefficient resource use, incorrect audience selection, lack of a clear positioning strategy, and reputation management issues. The main factors of successful brand promotion and possible ways to minimize risks in social media are identified.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління репутацієюuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectreputation managementuk_UA
dc.subjectbrand promotionuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.titleВиклики та ризики управління брендом через соціальні медіаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-70-72.pdf603,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.