Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20954
Title: | Маркетингові інструменти як фактор безпекового розвитку агропромислових підприємств |
Authors: | Левків, Г. Я., науковий керівник Куп'як, Н. В. |
Keywords: | агропромислове підприємство маркетинг безпековий розвиток безпековий потенціал ієрархічний аналіз брендинг програми лояльності ринкові дослідження ціноутворення agribusiness enterprise marketing security development security potential hierarchical analysis branding loyalty programs market research pricing |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Куп'як Н. В. Маркетингові інструменти як фактор безпекового розвитку агропромислових підприємств. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 83-85. |
Abstract: | Досліджено вплив маркетингових інструментів на безпековий
розвиток агропромислових підприємств, підкреслюючи важливість
комплексного підходу. Встановлено, що брендинг, формування іміджу,
ціноутворення та програми лояльності сприяють адаптації до ринкових змін і
забезпечують конкурентні переваги. Методика ієрархічного аналізу (AHP)
показала, що брендинг є ключовим фактором безпекового розвитку. Зроблено
висновок про необхідність стратегічного управління маркетингом для
довгострокової стабільності підприємств. The influence of marketing tools on the security development of agroindustrial enterprises is studied, emphasizing the importance of an integrated approach. It is established that branding, image formation, pricing and loyalty programs contribute to adaptation to market changes and provide competitive advantages. The analytical hierarchy process (AHP) method showed that branding is a key factor in security development. The conclusion is made about the need for strategic marketing management for the long-term stability of enterprises. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20954 |
Appears in Collections: | Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik-tez-19-21-03-25-83-85.pdf | 497,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.