Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛевків, Г. Я., науковий керівник-
dc.contributor.authorКуп'як, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-04-07T12:13:04Z-
dc.date.available2025-04-07T12:13:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКуп'як Н. В. Маркетингові інструменти як фактор безпекового розвитку агропромислових підприємств. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 83-85.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20954-
dc.description.abstractДосліджено вплив маркетингових інструментів на безпековий розвиток агропромислових підприємств, підкреслюючи важливість комплексного підходу. Встановлено, що брендинг, формування іміджу, ціноутворення та програми лояльності сприяють адаптації до ринкових змін і забезпечують конкурентні переваги. Методика ієрархічного аналізу (AHP) показала, що брендинг є ключовим фактором безпекового розвитку. Зроблено висновок про необхідність стратегічного управління маркетингом для довгострокової стабільності підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe influence of marketing tools on the security development of agroindustrial enterprises is studied, emphasizing the importance of an integrated approach. It is established that branding, image formation, pricing and loyalty programs contribute to adaptation to market changes and provide competitive advantages. The analytical hierarchy process (AHP) method showed that branding is a key factor in security development. The conclusion is made about the need for strategic marketing management for the long-term stability of enterprises.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectагропромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбезпековий розвитокuk_UA
dc.subjectбезпековий потенціалuk_UA
dc.subjectієрархічний аналізuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпрограми лояльностіuk_UA
dc.subjectринкові дослідженняuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectagribusiness enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsecurity developmentuk_UA
dc.subjectsecurity potentialuk_UA
dc.subjecthierarchical analysisuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectloyalty programsuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти як фактор безпекового розвитку агропромислових підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik-tez-19-21-03-25-83-85.pdf497,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.