Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20967
Title: Трансформація маркетингового менеджменту в епоху цифровізації
Authors: Левків Г. Я., науковий керівник
Мельник, Н. О.
Keywords: маркетинг
менеджмент
цифровізація
діяльність підприємств
підприємства АПК
маркетинговий менеджмент
marketing
management
digitalization
enterprise activities
agricultural enterprises
marketing management
Issue Date: 2025
Citation: Мельник Н. О. Трансформація маркетингового менеджменту в епоху цифровізації. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 115-117.
Abstract: Цифровізація докорінно трансформувала маркетинговий менеджмент підприємств АПК, зробивши його ключовим інструментом безпекового розвитку. Вона розширила канали комунікації, інтегрувала аналітичні платформи та сприяла гнучкому реагуванню на ринкові зміни. Соціальні мережі, електронна комерція та цифрові маркетингові системи стали невід'ємними елементами сучасного управління. Такий підхід захисту стійкості підприємств до кризи та створює нові можливості для розвитку бізнесу.
-
Digitalization has radically transformed the marketing management of agro-industrial enterprises, making it a key tool for security development. It has expanded communication channels, integrated analytical platforms, and facilitated flexible response to market changes. Social networks, e-commerce, and digital marketing systems have become integral elements of modern management. This approach protects the resilience of enterprises to crises and creates new opportunities for business development.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20967
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik-tez-19-21-03-25-115-117.pdf482,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.