Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛевків Г. Я., науковий керівник-
dc.contributor.authorМельник, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-04-09T06:10:41Z-
dc.date.available2025-04-09T06:10:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник Н. О. Трансформація маркетингового менеджменту в епоху цифровізації. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 115-117.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20967-
dc.description.abstractЦифровізація докорінно трансформувала маркетинговий менеджмент підприємств АПК, зробивши його ключовим інструментом безпекового розвитку. Вона розширила канали комунікації, інтегрувала аналітичні платформи та сприяла гнучкому реагуванню на ринкові зміни. Соціальні мережі, електронна комерція та цифрові маркетингові системи стали невід'ємними елементами сучасного управління. Такий підхід захисту стійкості підприємств до кризи та створює нові можливості для розвитку бізнесу.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractDigitalization has radically transformed the marketing management of agro-industrial enterprises, making it a key tool for security development. It has expanded communication channels, integrated analytical platforms, and facilitated flexible response to market changes. Social networks, e-commerce, and digital marketing systems have become integral elements of modern management. This approach protects the resilience of enterprises to crises and creates new opportunities for business development.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectдіяльність підприємствuk_UA
dc.subjectпідприємства АПКuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectmarketing-
dc.subjectmanagement-
dc.subjectdigitalization-
dc.subjectenterprise activities-
dc.subjectagricultural enterprises-
dc.subjectmarketing management-
dc.titleТрансформація маркетингового менеджменту в епоху цифровізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-115-117.pdf482,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.