Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20976
Title: | Методи стратегічного аналізу у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства |
Authors: | Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник Stamat, Viktoriia, scientific director Саркова, А. М. |
Keywords: | стратегічний менеджмент конкурентні переваги SWOT-аналіз модель п’яти сил Портера ринковий аналіз конкуренція енергетичний сектор strategic management competitive advantages SWOT analysis Porter’s Five Forces model market analysis competition energy sector |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Саркова А. М. Методи стратегічного аналізу у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 140-142. |
Abstract: | Досліджено стратегічні підходи до забезпечення
конкурентоспроможності підприємств у сучасних ринкових умовах.
Визначено роль стратегічного менеджменту та його інструментів у процесі
аналізу ринкового середовища та ухвалення рішень. Особливу увагу
приділено SWOT-аналізу та моделі п’яти сил Портера як ефективним методам
оцінки конкурентоспроможності. На прикладі французької енергетичної
компанії Électricité de Strasbourg зазначено основні виклики компаній на
енергетичному ринку Франції, такі як конкуренція, регуляторні зміни та
розвиток технологій, а також стратегії адаптації підприємства для підтримки
своєї позиції. - The article examines strategic approaches to ensuring the competitiveness of enterprises in modern market conditions. The role of strategic management and its tools in the process of analysing the market environment and decision-making is defined. Particular attention is given to SWOT analysis and Porter’s Five Forces model as effective methods for assessing competitiveness. Using the example of the French energy company Électricité de Strasbourg, the key challenges faced by companies in the French energy market – such as competition, regulatory changes, and technological development – are identified, along with the company’s adaptation strategies to maintain its market position. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20976 |
Appears in Collections: | Статті (Факультет менеджменту) Статті студентів МНАУ Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik-tez-19-21-03-25-140-142.pdf | 620,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.