Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorСаркова, А. М.-
dc.date.accessioned2025-04-09T10:49:21Z-
dc.date.available2025-04-09T10:49:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСаркова А. М. Методи стратегічного аналізу у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 140-142.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20976-
dc.description.abstractДосліджено стратегічні підходи до забезпечення конкурентоспроможності підприємств у сучасних ринкових умовах. Визначено роль стратегічного менеджменту та його інструментів у процесі аналізу ринкового середовища та ухвалення рішень. Особливу увагу приділено SWOT-аналізу та моделі п’яти сил Портера як ефективним методам оцінки конкурентоспроможності. На прикладі французької енергетичної компанії Électricité de Strasbourg зазначено основні виклики компаній на енергетичному ринку Франції, такі як конкуренція, регуляторні зміни та розвиток технологій, а також стратегії адаптації підприємства для підтримки своєї позиції.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article examines strategic approaches to ensuring the competitiveness of enterprises in modern market conditions. The role of strategic management and its tools in the process of analysing the market environment and decision-making is defined. Particular attention is given to SWOT analysis and Porter’s Five Forces model as effective methods for assessing competitiveness. Using the example of the French energy company Électricité de Strasbourg, the key challenges faced by companies in the French energy market – such as competition, regulatory changes, and technological development – are identified, along with the company’s adaptation strategies to maintain its market position.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectмодель п’яти сил Портераuk_UA
dc.subjectринковий аналізuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectенергетичний секторuk_UA
dc.subjectstrategic management-
dc.subjectcompetitive advantages-
dc.subjectSWOT analysis-
dc.subjectPorter’s Five Forces model-
dc.subjectmarket analysis-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectenergy sector-
dc.titleМетоди стратегічного аналізу у забезпеченні конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-140-142.pdf620,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.