Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorХомич, А. М.-
dc.date.accessioned2025-04-10T06:04:38Z-
dc.date.available2025-04-10T06:04:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХомич А. М. Розвиток технологій маркетингових досліджень на ринку майонезу в Україні. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 157-160.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20988-
dc.description.abstractДосліджено розвиток технологій маркетингових досліджень на ринку майонезів в Україні. Проаналізовано сучасні методи збору та обробки інформації про споживачів, зокрема використання Big Data, соціальних мереж, аналізу настроїв та eye-tracking технологій. Визначено ключові тенденції, зокрема зростання попиту на натуральні та корисні продукти, популярність крафтових майонезів і персоналізованих маркетингових підходів. Досліджено роль маркетингових досліджень у розробці ефективних стратегій просування продукції та адаптації виробників до змін ринку.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article examines the development of marketing research technologies in the mayonnaise market in Ukraine. Modern methods of collecting and processing consumer data are analyzed, including the use of Big Data, social media, sentiment analysis, and eye-tracking technologies. Key trends are identified, such as the growing demand for natural and healthy products, the popularity of craft mayonnaise, and personalized marketing approaches. The role of marketing research in developing effective promotion strategies and adapting producers to market changes is explored.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectринок майонезівuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectспоживчі тенденціїuk_UA
dc.subjectBig Datauk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmayonnaise marketuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectconsumer trendsuk_UA
dc.titleРозвиток технологій маркетингових досліджень на ринку майонезу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-157-160.pdf610,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.