Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21086
Title: Соціальні медіа як інструмент управління брендом і комунікації з клієнтами
Authors: Бурковська, Анна Іванівна, науковий керівник
Burkovskaia, Anna, scientific director
Коваленко, Ю.
Issue Date: 2025
Citation: Коваленко Ю. Соціальні медіа як інструмент управління брендом і комунікації з клієнтами. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 25 березня 2025 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. Ч. 2. С. 153-154.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21086
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdau_2_2025-153-154.pdf503,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.