Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorBurkovskaia, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorКоваленко, Ю.-
dc.date.accessioned2025-04-16T10:52:17Z-
dc.date.available2025-04-16T10:52:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоваленко Ю. Соціальні медіа як інструмент управління брендом і комунікації з клієнтами. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 25 березня 2025 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. Ч. 2. С. 153-154.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21086-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальні медіа як інструмент управління брендом і комунікації з клієнтамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdau_2_2025-153-154.pdf503,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.