Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21092
Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю в сфері роздрібної торгівлі
Автори: Бурковська, Анна Іванівна, науковий керівник
Burkovskaia, Anna, scientific director
Ковальова, А.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ковальова А. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю в сфері роздрібної торгівлі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 25 березня 2025 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2025. Ч. 2. С. 155-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21092
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdau_2_2025-155-156.pdf507,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.