Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21296
Title: | Комунікаційна синергія агробізнесу й освіти у створенні інноваційного аграрного простору |
Authors: | Тищенко, Світлана Іванівна, науковий керівник Tischenko, Svetlana, scientific director Білоус В. |
Keywords: | комунікаційна синергія агробізнес аграрна освіта інноваційний розвиток аграрний простір цифровізація communication synergy agribusiness agricultural education innovative development agricultural space digitalization |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Білоус В. Комунікаційна синергія агробізнесу й освіти у створенні інноваційного аграрного простору. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 27-29. |
Abstract: | У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти
синергетичної взаємодії аграрної освіти та бізнесу у формуванні інноваційного
аграрного простору України. Проаналізовано сучасні механізми та
інструменти комунікації між освітніми установами та агропідприємствами.
Визначено основні проблеми та перспективи розвитку їх партнерства. - This paper examines theoretical and practical aspects of synergistic interaction between agricultural education and business in forming the innovative agricultural space in Ukraine. Modern mechanisms and communication tools between educational institutions and agricultural enterprises are analyzed. The main problems and prospects for developing their partnership are identified. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21296 |
Appears in Collections: | Статті (Факультет менеджменту) Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
umrak-menedzh-2025-27-29.pdf | 217,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.