Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПархоменко, Олександр Юрійович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorParhomenko, Oleksandr, scientific director-
dc.contributor.authorМаслова, В.-
dc.date.accessioned2025-05-09T07:43:18Z-
dc.date.available2025-05-09T07:43:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаслова В. Роль вебзастосунків у маркетингових стратегіях креативної молоді аграрного сектору. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 86-88.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21356-
dc.description.abstractУ доповіді розглядається роль вебзастосунків у маркетингових стратегіях креативної молоді, що працює в агропромисловому секторі. Проаналізовано основні типи вебплатформ, які використовуються для просування мистецьких ідей та агробізнесу, зокрема маркетплейси, соціальні мережі, персональні сайти та краудфандингові платформи.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe report examines the role of web applications in the marketing strategies of creative youth working in the agro-industrial sector. The main types of web platforms used to promote artistic ideas and agribusiness, including marketplaces, social networks, personal websites, and crowdfunding platforms, are analysed. Real-life examples of successful projects demonstrating the effectiveness of digital tools in promoting agroart and ecological design are presented. The main challenges faced by young people and the prospects for the development of web technologies in this area are identified.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвебзастосункиuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectкреативна молодьuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectцифрові платформиuk_UA
dc.subjectweb applicationsuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectcreative youthuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.subjectdigital platformsuk_UA
dc.titleРоль вебзастосунків у маркетингових стратегіях креативної молоді аграрного секторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-86-88.pdf199,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.