Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorОрешко, К.-
dc.date.accessioned2025-05-14T08:31:20Z-
dc.date.available2025-05-14T08:31:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОрешко К. E-commerce: тенденції розвитку. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 158-161.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21397-
dc.description.abstractРозглянуто розвиток електронної комерції як важливої складової сучасного бізнес-середовища. Проаналізовано основні тренди E-commerce на 2025 рік, зокрема цифровізацію, персоналізацію покупок за допомогою штучного інтелекту, використання генеративного ШІ, зростання мобільного шопінгу та активізацію продажів через соціальні мережі. Наведено статистичні дані щодо обсягів онлайн-продажів та кількості покупців у світі.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe development of e-commerce as an important component of the modern business environment is considered. The main trends of E-commerce for 2025 are analyzed, in particular, digitalization, personalization of purchases using artificial intelligence, the use of generative AI, the growth of mobile shopping and the activation of sales through social networks. Statistical data on the volume of online sales and the number of buyers in the world are presented. The conclusion is made about the dynamic development of the e-commerce market and the need to adapt business to modern technologies to effectively attract consumers.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectонлайн-продажіuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectгенеративний ШІuk_UA
dc.subjectмобільний шопінгuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectonline salesuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectgenerative AIuk_UA
dc.subjectmobile shoppinguk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.titleE-commerce: тенденції розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-158-161.pdf244,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.