Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21505
Title: Формування та реалізації стратегії розвитку підприємств
Authors: Олійник Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik Tatyana, scientific director
Пешкова, Б.
Keywords: конкуренція
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
стратегія підприємства
розвиток
управління
competition
external environment
internal environment
enterprise strategy
development
management
Issue Date: 2025
Citation: Пешкова Б. Формування та реалізації стратегії розвитку підприємств. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 274-277.
Abstract: Відсутність чітко сформованої та ефективно реалізованої стратегії розвитку може призвести до втрати конкурентних переваг, неефективного використання ресурсів та, зрештою, до стагнації або банкрутства підприємства.
-
The lack of a clearly formulated and effectively implemented development strategy can lead to the loss of competitive advantages, inefficient use of resources and, ultimately, to stagnation or bankruptcy of the enterprise
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21505
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
umrak-menedzh-2025-274-277.pdf311,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.