Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21534
Назва: Digital-маркетинг в аграрному секторі України: сучасні тенденції та перспективи розвитку
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Гетманцева, К. С.
Hetmantseva, K.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В.М., Гетманцева К.С. Digital-маркетинг в аграрному секторі України: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Економіка, фінанси, облік та управління: сучасні виклики та стратегічні пріоритети розвитку : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кропивницький, 10 травня 2025 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С.23-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21534
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-25.pdf225,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.