Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21553
Title: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі
Other Titles: The use of informa tion and com munication technologies in the restaurant business
Authors: Банєва, Ірина Олексіївна
Baneva, Irina
Сіра, Е. О.
Коваль, О. Д.
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
ресторанний бізнес
системи автоматизації ресторанів
QR-коди
інтерактивне меню
аутсорсинг
information and communication technologies
restaurant business
restaurant automation systems
QR codes
interactive menu
outsourcing
Issue Date: 2023
Citation: Банєва І. О., Сіра Е. О., Коваль О. Д. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі. Інвестиції: практика та досвід. 2023. № 4. С. 5–10. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.4
Abstract: Стаття присвячена дослідженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які зас-тосовуються підприємствами ресторанного господарства. Актуальність дослідження зумовленанеобхідністю впровадження технологій та інноваційних цифрових рішень в ресторанномубізнесі, який є одним із найперспективніших в Україні, однак у зв'язку з війною переживаєскладні часи. Мета статті — розроблення шляхів вирішення проблем використання інформаційно-комуні-каційних технологій в ресторанному бізнесі України. Для досягнення мети в ході дослідженнябуло вирішено ряд завдань: визначено поняття "інформаційно-комунікаційні технології" та сучасні ІКТ, які застосовуються в ресторанному бізнесі, проаналізовано міжнародний та вітчиз-няний досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, визначено проблеми, якіускладнюють використання таких технологій на підприємствах ресторанного господарства Ук-раїни та запропоновано шляхи їх вирішення. В процесі дослідження використані загальнонау-кові методи пізнання. За допомогою методу критичного аналізу проаналізовано зарубіжний тавітчизняний досвід впровадження ІКТ. Проблеми застосування таких технологій в ресторанно-му бізнесі України визначено у процесі синтезу інформації. Методами індукції та дедукції роз-роблено рекомендації щодо вирішення цих проблем. За результатами дослідження встановлено, що ресторани та інші заклади громадського хар-чування України характеризуються низьким ступенем впровадження інформаційно-комуніка-ційних технологій. Причинами цієї тенденції є: високий ступінь витрат на впровадження ІКТ;відтік персоналу в зв'язку з воєнними діями на території України; нестача висококваліфікова-них кадрів для роботи на новому устаткуванні; труднощі у використанні технологій з боку спо-живачів; відсутність підтримки з боку держави. Подолання зазначених проблем потребує ком-плексного підходу, який має включати наступні заходи: підтримка ресторанного бізнесу з бокудержави шляхом надання пільгових кредитів, можливостей для стажування, участі в держав-них програмах тощо; підтримка світової спільноти та інвестиції в Україну після завершення війни;вкладання коштів в придбання й освоєння нових технологій; оптимізація персоналу; підвищен-ня цифрових навичок персоналу.Практичне значення дослідження полягає в можливості використання отриманих результатівпідприємствами ресторанного господарства України для відновлення своєї діяльності під часвійни та в післявоєнний період.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21553
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inv+4-2023_St1.pdf950,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.